Minis122 Sinemmmmmm7650 ilk gebeliginizse kaslariniz gergin oldugu icin hissetmeeniz normal sirt ustu yatip dinledinizmi bir sure. Benim ikinci gebeligim 16 haftada minik pit sekilde hiisediyordum suan 18 olduk. Gun icinde baya hiswdiyorum
binnur64 Minis122 ben de yarın 18 olucam ama 2,3 gündür dediğiniz şekilde ben de hissetmeye başladım 😻 sizin cinsiyet belli oldu mu
Dnzfath 20+2 deyim benim de ilk bebeğim ama daha bende hissetmiyorum. Kimi normal diyor kimi hissetmen gerekiyor diyor benim de kafam karıştı.
Sinemmmmmm7650 Evet. İlk gebeliğim İki üç güne bir minik bir pıt belli bellisiz oluyor oda psikolojik mi acaba diye eminde olamıyorum. Fetal eko için bir hafta önce doktora gittim gayet hareketli dedi cinsiyeti kız bu arada 😊
binnur64 Sinemmmmmm7650 ne kadar doğrudur bilmiyorum ama kızlar biraz geç hissettiriyomuş, erkek bebişler daha erken hissediliyomuş annem de öyle derdi
Minis122 Sinemmmmmm7650 ilk gebelikten kaynaklı dedim gibi siz sirt ustu yatin bebegi dinleyin hissedeceksiniz. Benimde ole.sert degil ama ufak dokunus seklinde hissediyorum benim erkek bebek
binnur64 Minis122 benimki henüz belli değil doktora gidemediğim için ama annem daha yeni hissettiğim için kızdır seninki diyodu erkek kardeşime 3 aylıkken falan hissetmeye başlamış annem
Minis122 binnur64 hayirlisi saglikla geksin minikler kizomda kacinci haftaydi hatirlamiyorum 7 yil oldu. Bu da 15 den sonra basladim
cauuv1 24 teyim oglum hiç durmuyor 😂uyurken bile hissediyorum ilk 20 de hissettim o zamandan bu zamana masallah durmuyo😂