Iyi geceler kızlar..
Benim yaklaşık bir aydır bel ağrım var, hamilelikten öncede vardı hatta bir çok kez hastaneye gittim.
En son skolyoz denildi ama çok fazla yoktu. Igne yazıldı ve içeriğini araştırdığım da bebek düşündüğümüz için sorun olacağını öğrendim iğneleri kullanmadım.
Şuan 17. Haftam bitmek üzere 18 e gireceğiz sol ayağım, kalcam çok kötü. Yattığım yerde dönemiyorum , sirt üstü yatarken öksürmek, hapşırmak ölüm resmen çünkü belime bıçak saplaniyor. Oturunca orada bir baskı oluyor ve bu gece cook ağrıyor 😣😣😣
Ne yapmalıyım, başına böyle bisi gelen var mı ? Daha şimdiden böyle ise son aylarda düşünemiyorum. Yattığım yerden kendim kalkamayacak durumdayım 😑
Doktora görünsem mı bilmiyorum ya 😭