Likayolcusu Aranızda alan varmı nasıl başvuru yapılıyor benimde ikizlerim olucak bi yerde görmüştüm 2 yaşına kadr her ay 300₺ yardımda bulunuyormuş devlet veya ikizlere başka yardımlarda varmı nasıl başvurulur bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
Deletedmom_106 Likayolcusu İzmir’de belediye 5 yaşına kadar süt veriyo . Ayda 400 tl lik süt getiriyorlar burdaysanız başvurun isterseniz
Kubraenes45 Likayolcusu bende üçüz hamişeyim canım duydum böyle bişey ama eşim uzman çavuş acaba bende alabilir miyim mesleğin önemi varmı
Deletedmom_106 Likayolcusu kızım 21 aylık biz alıyoruz . Yeni başladık ama çok tan alan lar var 1 ve 5 arası sanırım
Likayolcusu Defnesa  çok okudum aslında üzdü şimdi beni bu bir nebzede olsa rahatlatırdı 20 aylık kızım car ve ikizlerimde 21 haftalık masraflar 🙁😒
Likayolcusu Deletedmom_106 doğrudur istanbul halk süt de dağıtılıyorda burası kalabalık ya ondan galiba 3 ve 5 arasına sadcee
Defnesa Likayolcusu eski SGK personeliyim analık rapor ödemeleri ve emzirme ödemesi var sadece birde aile sosyal politikalar bakanlığı tek seferlik bir ücret yatırıyor belki durumu iyi olmayanlar ispatlarsa yatıyordur bu ücret sigorta ev araba birşey yoksa
Likayolcusu Defnesa hı anladım yok ne benim ne eşimin üstüne hiçbirşey yok, doğum oarası için form doldururken sorarım yine de hala devaö ediyor sa başvurucam