Cnsasl 36. Haftamda 37de gün vercem 38. Haftada alırız bebişi dedi. Yarın kontrolüm var 37+2 oluyorum gün verecek. Haftaya da bebiş gelecek bir sorun olmazsa. En baştan normal dogum ilerledik ama zorunlu sezeryan oluyor şu an belki günü ondan geç veriyordur. Sezeryan planıyla ilerleseydik daha erken alabilirdik günü