Canan-_16 genetik olabilir benim annem iki ablamı doğurduktan sonra vücudunda kan pıhtılaşması başlamış ama bilmiyomuş tabi üstüne biikaç kez düşük yaşamış testlerden sonra anlaşılmıl benide kan pıhtılaşması ilaçlarla doğurmuş tedavi ile yani. Bu yüzden bana geçti benimde bi düşüğüm var pimpirikli olduğum için ben hemen özelde testler verdim neden diye. Ablamlarda bişey yok çünkü o zaman annemde bu durum yoktu ama sonrasında olduğu için bana geçmiş oldu