Afaq2000505 Kizlar merhaba hangi ayda hamile kaldiniz cinsiyyetini biliyormusunuz? Ben kasimda gebe kaldim bugun doktorum kiz soyledi
gizemyusein Afaq2000505 Ben de kasımda hamile kaldım 18. haftadayız cinsiyeti kız ama ayla bi ilgisi olduğunu düşünmüyorum
Kiraz53 Gizzgzz hayır canım ne alaka bide yeni katılmış henüz hiç yorumu ve postu yok ilk postu bu saçma sapan
Gizzgzz Kiraz53 kadının biri fake hesap açıp çiş aşerdiği söylemiş sonra kendi hesabından da yorum yapmış bence sahte hesap falan diye kadını bulup ifşaladılar :)
Kiraz53 Gizzgzz he he evet gördüm onu ay ne kadar gereksiz insanlar var yani bide kendi kendine laf eden de yani pek normal değil
Gizzgzz Afaq2000505 ben size bişey demedim ki azari olabilirsiniz biz farklı bir konu konuştuk okursanız anlarsınız