16+3 hamileyim. Yaklaşık 2 kutu prilam bitirdim. Bu aydan sonra bulantın azalır demişti doktor. Gün içinde iyiyim ama akşam yemeğinden sonra bir şişkinlik bir bulantı oldu. Psikolojikmen ilaca bağlıyorum 🙈 Böyle uzanmak istiyorum. Kalkınca bütün dengem bozuluyormuş gibi hissettiriyor… Böyle olan var mı 😂 aynı zamanda kan ve ımom omega vitamin alıyorum 🤪