Busra4598 32 haftalıkken erken doğum riskim vardı progestan verdi doktorum doğum engelleyici ayrıca doğumhanede de ağrı kesici sancı geçiktirici verildi 3 tane her nst de sancı çıkıyordu doktorum ve ebeler hep erken gelir diyordu şimdi gelmek bilmiyor kızım ☺️🤩