Tugcecv hiç korkma insan düşecek gibi oluyor ama iki yanında da hemşire oluyor ve kalkabildigini görünce bırakıyorlar zaten sonrasında ağrı kesici yapıyorlar o ilk ağrı geçince vücuttaki hemen kendine geliyorsun ve yürüyorsun. Bana bı sürahi komposto verdiler bunu bitir gazın çıkmadan da yemek yok dediler 😂 şükür hemen gaz da çıktı wcye de çıktım benim iyi geçmişti şimdi 2. Sezeryan olucam