Opheliaaa Arkadaşlar yüreğim ağzımda suan 18 aylık bide 4 aylık iki bebeğim var zaten Allah’ım noluyo varmı pozitif demeyin
Likayolcusu Opheliaaa değer 0 mı 100 mü tam anlamadım 0.100 yazıyor ama 5 haftalık gebelik aralığına neden alınmış yaptırdığınız yere sorun bence inşallah vardır 🤲
Opheliaaa Likayolcusu İnşallah yoktur allahimm nolur olmasın günahına girmek istemiyorum ben doktor kontrolüne sprilar taktırmak için gitmiştimmm
Likayolcusu Opheliaaa hı anladım o zmaan inşallah yoktur rabbim isteyene nasip etsin ama deşğer 0. Yazıyor negatif olması lazm
Opheliaaa Bu modorator etiketi değiştirmiş fakat ben bebek istemiyorum niye yanlış etiket koyuyosunuz @Eldgrn
Eldgrn Opheliaaa uygun etiket bu annemiz gebelik durumu yok her post uygun etiketle olmalı gebelik durumu olmadığı için bebek isteyenler etiketi adı altına girdi iyi forumlar 🌸
Opheliaaa Efnanefnan evet iki bebeğimde çok küçük doktora spiral taktırmaya gittim ilk bı kan testi yapalım dedi böyle çıkınca bı an korktum
Gizzgzz Opheliaaa gebelik yok canım değerlerin normal gebelik olsa değerin normal yazmaz ve kırmızı şekilde görülür
262223-- Opheliaaa değilsin canım 0 la başlayan her sonuç negetif isterse 0.300 olsun isterse 0.400 olsun