Sevgili hamişler ve tecrübeli anneler 2 gündür ortalama aynı saatlerde şiddetli bi şekilde kasık ağrısı yaşıyorum regl ağrısına benzer bi agri 10/20dk arası sürüyor geciyor sonra tekrar oluyor 2 kez bu sekilde sonra geçiyor ağrı uzanınca geçmiyor yürüyünce veya çömelince sanki hafifliyor bu durum normal mi yaşayan var mı kontrolüm 32 haftada doktora gitmeli miyim acaba