Slaedz çalışan kendi sigortası olan anneler yüksek meblağlar alıyor benim gibi eşinizin sigortası varsa doğum parası 300/400 bişey süt parasıda 220 ₺ di galiba kızımda aldığımda doğum parası için sosyal hizmetler diye bi yerde bi form doldurdum kızımın tcsi ve benim tc ile 40 gün sonra pttden aldım süt parası için de devlette doğum yaptığım için hastahanede bi kağıt imzalattılar kendiliğinden direk pttye yattı onu da eşim almış tı 😊