Kızlar daha önce sormuştum yakınım düşük yaptı diye ilk gittiği doktor 5 haftalık demiş bugün gitti 7 gün oldu kanaması durmamıştı bu doktor da nasıl 5 haftalık demiş sana bu bebek 10 haftalık demiş keseye göre söyledi ya da adet tarihine göre herhalde kese hâlâ varmış ama parça düşürmüştü yani düşük yaptı doktor daha önceki düşük yaptığı gece ki ultrason fotoğrafına göre 2 seçenek var ya geç döllenme ya da yeni hamilelik oluşuyor demiş ya da içinde parça kalmış demiş bi de kasılmaları oluyormuş baş dönmesi ve şişkinliği varmış değerlerini ekliyorum bu değerler ne demek oluyor 7 günde hcg hormonu normal mi inmiş yoksa hâlâ yüksek mi
