Esmaky Iyı aksamlar kızlar gecen hafta 2. Sezeryanımı oldum ılk sezeryanmda yoktu bu gece terlemesi sizce neden olablir sadece gece oluyor
Bet1 Esmaky ayyy ben gece gündüz hep terledim temmuz ayıydı sanırım onunla alakaliydi benimki herkes de aman sıcak giyin hasta olma modundaydi. Şort tsort giyince geçti 😂
Bet1 Esmaky 40imiz çıkınca daha rahat oluyor yani bende öyle olmuştu. Bakalım bende Haziran temmuz gibi tekrar 2. Sezeryani olucam inşallah terleme olmaz