Ravza0g Merhaba arkadaşlar çok moralim bozuk çünkü bebeğim kafasını kapıya çarptı hemde öyle böyle değil küüütt diye o kadar canım acıdı ki sanki ben acı çekmiş gibiyim bebeğim çok ağladı çünkü:((( Böyle yaşayan oldu mu ben çok korkuyorum şuan uyuyo yavrum ama hep onu izliyorum daha 43 günlük 😞
BuseBasderici Ravza0g uyutmanız doğru değil hele de küçücükmüş daha bence bi acile götürün nolur nolmaz allah esirgesin
Hafizeipek Ravza0g kafatasindaki fontonel Ler bile 60. Günden sonra kapanıyor 43 günlük bebeği kafasını çarptıysa hiç bir şekilde uyutmadan acile götürmelisin
mucizemizibekliyoruzz Ravza0g bebeği uyutmanız çok yanlış. Hemen acile götürmelisiniz 43 günlük bebek henüz kafatasındaki kemikleri tamamen kapanmamıştır hala beyin gelişimi devam ediyor sonuçta. Hiçbir belirti vermeyebilir ama hasar görmüş olabilir mutlaka acile gidin
Pamugumgeliyor Kiizzz bende emekliyo felan sandim, o kadar ik bebek nasil carpti kapiya🙊 kafatasi kemikleri felan daha taze oldugu icin keske bi doktora goturseydin canim ya ne olur ne olmaz, goruyoruz bebekken koltuktan dusup kalici hasarlar olani. Yani icini rahatlatmam lazim ama bi saglikci olarak direkt doktora gotururdum o yuzden yanlis fikirler vermek istemem
Ravza0g Pamugumgeliyor kafasını derken şakak tarafını çarptı kucağımdaydı kapı açayım dedim tek elimle kafasını atmasıyla çarpması da bir oldu morarma şişme vs olmayınca götürmedim ama içim içimide yemiyor değil:(
Haticeozturk Ravza0g bence hiç vakit kaybetmeden götür kız onun b8ngildagi bile daha acikdir bırak 43 günlük bebeği 6 alında olsa ben durmazdim şimdiye birde ilk 2 3 saat uyulmaması gerek kusma falan oluyormu vs izlemen gerek bence acile götür bi
Balkiz 43 günlük bebek kendi kafasını kapıya çarpamaz 🙄 yerinizde olsam acil doktora götürürdüm. Allah korusun meleği
Ravza0g Balkiz amiiin:( kucağımda tek elimle tutmaya çalışırken kafasını attı bir anda tedbir alıp başını tutmadım :((((
mac Ravza0g 43 günlük bebek nasıl paniklemıyorsun ben koşa koşa giderdim nasıl böle rahat davranabilirsin buraya yazmıssın buradakiler nasıl bilsin benim içim gtti suanda
Annem Ravza0g ama uzun sure uyuması iyu degil diye biliyorum Ozellikle kafayi vurduktan sonra uyumaya izinde verilmemesi lazimms Ne diye gotur muyorsunz ne olur ne olmaz disaridan normal duruyorde iceride neoldugunu bilemezsnz Bende büyük cocuk sandim O da cok minik
SerapTuncer Aynen bende direkt götürürdüm Allah korusun ya daha cok küçükmüş ve şuan çok hassas olduğu için sorun olabilir hiç bekleme derim
Balkiz Ravza0g lütfen daha dikkatli olun çok minik allah korusun siz üzülürsünüz yine. Kusma gibi bi durum yaşarsanız acil götürün
Annem mac aynen ya sasirdim yani Bu kadar da olmaz. Surda hepimiz götürün diye yalvarıyoruz resmen ( Siz bilirsinz insaellah pisman olmazsnz goturmedgnze erken davranmadgnza Bu kadar da rahat olmayin panikleyin yani)
Annem mac burdakiler bi yere kadar yardimci olur yine Allah razi olsun cok duyarlilar destek de oluyorlarda. Yani o durumu yasayip da buraya yazmakla vakit kaybetmek yada icini rahatlatacak msj okumayi beklemek ne mantik bilmiyorum sadece uzulup sasip kaliyorum neyse kendi bilir
Haticeozturk Ya ben şaşırdım büyük konuşmak.istemiyorum ama.biz bile kafayı öyle çarpsak nasıl acır ya daha çok küçük Allh korusun beyin kanaması tranvasi olsa hemen belli olmazki gmsuan ben endişeliyim o bebeğe ya