Ipek_2017 Zehross03 onları kullanışlı bulmuyorum ben. Montesori iyi bence . 1 yaşından sonra kendi çıkar iner . Kalksa uyansa bile düşme tehlikesi yok. Yanınıza gelebilir.
SSumm Zehross03 bende kirada oturuyorum boş bir odamız var çocuk odası diye düşünmüştük. Ben bir oda takımı aldım yatagi büyük 10 yaşına kadar yatabiliyormus anne yanına da park beşik almayı düşünüyorum