Shine13 bende şuan aynı durumdayım özelde takipliyim
Doktor sabah öğle akşam aç tok ölçmemi istedi diyet vs biliyosunuz
Yapıyorum normal görünüyor ama doktor şunu dedi
İleride dikkatli olsanfa olmasanda insülin başlayabiliriz 24.haftada erken şeker yüklemesi yapabiliriz dedi
Kafam gitti
2 doktora daha gidicem bu konuda en son karar vericem 🥲