zeynepmom34 Kızlar bu haftalarda adet sancısı gibi agrılar normal mi biz daha hiç nstye baglanmadık ilk gebeliğim bide yalancı sancımı gerçekmi bilmiyorum nedir sebebi
yagmur50 zeynepmom34 şuan aynı durumdayım 29. Haftalarda başladı doktoruma söyledim nstye girdim sancı çıkmadı çok şükür şuan 32. Haftadayım hala aynı doktorum normal bebek baskı yaptığı için dedi
bsr0101 zeynepmom34 aynısını yaşıyorum 32.haftadayım cuma günü gittiğimde doktor bebek doğum pozisyonunu almış dönmüş aşağıya dedi ama korktuğun bi şey var göbeğim aşağı düştü bugün normal mi acaba