Alev2010 Merhaba arkadaşlar 35+6haftam influenza b pozitif çıktı geçiren varmı bu gün dayanamayıp gittim influenza hapı verdi mecbur kullanıyorum çok ağar geçiyorum ek olarak bitki çayı veya başka bişey kullanan varmı
Didoun Alev2010 grip ilaçları hamilelikte öneriliyor mu. Doktorunu içebilirsiniz demiş miydi? Bana parol dışında hiçbir şey vermedi. Ciddi kötüyüm bende 😓
kaganinannesi_ Benim de pozitif antibiyotik ve ilaç kullanmadım ateşi düşürdük ballı limonlu su bol bol mandalina ve istirahat
Alev2010 Didoun önerilmiyor minimumda olsa zararı var tabiki ilaç yani ama ben çok zor durumdaydım ve icmezsemde kötü erken doğumu tetikliyor hastalık mecbur kullandim