Shnern sen baya korkuyorsun belli. Ama canım ben de doğum yapmadım bu benim ilk gebeliğim. Yaşayıp göreceğiz. Girdiğim doğumlarda ayılıp bayılan olmadı. Tansiyon düşse müdahale ediliyor nefes için oksijen veriliyor zaten bu kadar ince düşünürsen daha da kendin zorlaştırırsın sakin ol kimseyle kendi yaşayacağını kıyaslama herkesin farklı olur umarım iyi geçer herkesin. İyi günler 🌼