Simayy1 Karın ağrısı gibi mi acaba ? Hafif ağrı ama rahatsız edici gibi dayanılmayacak bir ağrı değil . Sanki 5 dakikadır geçip tekrar tekrar başlıyor ve ara sıklıklıklarla oluyor bazı günlerr , 32+3 günlüğüm bu arada
Lavantakokusu64 Simayy1 gerçek doğum ağrısı belden kasiklara vurur belin vücuttan kopacakmıs gibi şiddetli olur. Sen öldüm dersin ölmezsin🥲 yani yukarıdaki annemizin dediği gibi tarifi yok o ağrının. Çekmeden bilemezsin.
3MelekAnnesiiii Simayy1 anlatilmaz yasanir canim😄😄 gercek sanci geldiginde anlarsin zaten dayanilmaz bisey.
Tubaut Simayy1 doğum yapacağım güne kadar sancım olmadı o gün suyumun gelmesi ile bir kaç saate belimden vurarak başladı gittikçe arttı gittikçe arttı aklımı yitireceğimi düşünmüştüm kendimde değildim resmen tarifi yok gibi neyseki açılmam hızlı olup doğumhaneye inmiştim 🤦🏻♀️
Simayy1 Kiraz53 😬 eee bu yaşadığım ağrı ne acaba yalancı sancı felan mi oluyor ne oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum hiç 😬
Simayy1 Kiraz53 anladım canım korkulacak bişi yok yani tamamen normal bir ağrı suan şiddetlenince kötü yani
Uges2015 Kiraz53 38+1 1 cm açılma var ancak sancılar düzenli değil bebek toplanıyor kasılmalar düzensiz çatı kemiğinde ağrı bunlar doğumun yakın olduğu habercisi mi peki 🥹🥹
Kiraz53 Uges2015 tabiki olabilir bebek kanala girmeye çalışıyordur ben doğuma gittiğim gün oğlum sürekli toplanıyordu karnımda gecesinde de suyum gelmişti zaten
Kiraz53 Lavantakokusu64 yanii şekilden şekile giresin gelir ama naparsan yap asla geçmek durmak bilmez 😁😁😁 ama bebek çıkınca anadan dogmusa dönüyorsun pamuk.gibi
Lavantakokusu64 Kiraz53 İşte simdi o ağrıyı bildiğim için heyecan korku hepsi bi arada bende 😄 evet bebeği ve eşini çıkardılarmı da sanki o ağrıyı acıyı hiiiç çekmemişin gibi oluyor işte 🥲Allah’ın bize vermiş olduğu sabrın güzelligi, çok şükür 🌺
TugSozTan Ben hiç doğum sancısı çekmedim ama geçen sene kışın bu deli gibi kar yağdığı dönem. Gayet normal bit gün geçirdim adet olmama daha var vs. Bir anda bir sancı girdi yemin ediyorum nefesim kesildi ölüyorum 15 dk ara ile 10sn süren 7 sancı girdi. Tuvalete zar zor gittim oturtamadım kalkamadım vs acaba düşük mü yapıyorum dedim daha önce ilaçla düşük yaptım ki o zaman bile böyle bir acı hissetmedim. Baktım hiçbir şey yok. Gerçekten ölüyorum sandım sonra geçti gitti 🫠
Simayy1 TugSozTan şuan bana sanırım fıs geliyordur o ağrı bilmediğim için ne kadar kötü olabilir ki felan diyorum kendimce Allahım yaşayıp görücem artık ☺️☺️
Simayy1 Tubaut tek nefeste doğururum inşallah yaa korkmuyor değilim bazen aklıma geldikçe nasıl olabilir ki diyorum o ağrı tahmın bile edemiyorum yani
3MelekAnnesiiii Simayy1 ehh yani baya baya var epiduralsiz iki normal dogum yaptim🤣 nasipse 3cu de yapicam yani kisiye gore degisir diyemicem sanci her kadinda aynidir
TugSozTan Simayy1 yani dedim ölüyorum hayatımda böyle acı hissstmedim hamile arkadaşıma sordum hani nasıl bişey doğum sancısı aynı anlattığın gibi dedi eğer öylesi vay halime 😂