Stardust Kızlar cumartesi günü gebelik kesesini görmeye gittik ve kese vardı. Doktor ayrıyeten başka bi yer daha gösterdi burasıda bebegin plesantaya bağlandıgı ve beslendigi ….. kese dedi. Ama ne kesesi dedigini anlamadım. Bileniniz var mı?
Stardust Zeynepozcan bilmiyorum ki hatırlamıyorum 😔 İnternetten araştırmalarıma göre de yolk sac çıkıyo ama sanki farklı bi şey söylemiş gibi
Stardust Elitopatra25 Bebegi görmedik daha çok yeniydi. Kese 6mmdi. 2 hafta sonra kalp atışlarını dinlemeye bekliyorum dedi
Zeynepozcan Stardust allah allah e başka bebeği besleyen bir yapı yok ki canım, sıkma canını kötü bir şey söylememiş ki üzülme
Stardust Zeynepozcan Evet güzel bi şey söyledi ama yine de aklıma takıldı 😄 kese 6mm iken yolk kesesi gözükür mü acaba
Patito__ Stardust gozukur buyuk ihtimal yolk sac i gostermistir size dr cunku yolk sacin olusmasi ck onemli bir detay
Stardust Patito__ Hatta ben korktum şimdi de riskler devam ediyor dimi dedim. Mesela dedi. Boş gebelik gibi dedim. Her şey adım adım şu an keseyi gördük ve her şey sağlıklı görünüyor 2 hafta sonra da kalp atışını duymaya bekliyorum dedi
Patito__ Stardust evet cnm suan bUnu bilemez ama dis gebelik degil artik o kesin ve yolk sac bebegin goruleceginin buyuk habercisi Allahin izniyle. Bence rahat bekleyin suan hersy olmasi gerektigi gibi mukemmel maasallahhhhh 🥰♥️
Stardust Elitopatra25 5+6 yazıyordu uygulamada. Ama ben 7 şubatta çatlatma iğnesi olmuştum. 4 Martta gittik doktora kese görmek için
Stardust Bettuss_123 Ay inşallah odur. Daha öncesinde böyle bi şeyin oldugunu bilmedigim için o an heycandan dedigini anlamadım doktorun 🥹
Bettuss_123 Stardust rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip eder inşallah. Bende aynısını yaşamıştım ne kesesi ne kesesi diye internetten aramıştım 🥹🥰
AdinsMom Stardust yolk sac canım o bebeğini 10.haftaya kadar falan o besleyecek sonra kaybolacak göbek bağından almaya başlayacak