Kaderrr12 benim yanımda yatan kişiye uyutup kürtaj yapmışlar gayet normaldi banada yoğun bir ağrı kesici yapicaz dediler bisey hissetmeyeceksin dediler neyse bu konu hakkında konuşmak istemiyorum Rabbım bidaha yaşatmasın canlı canlı yaptılar
Genel anestezi ile.yapilmasini talep.et benim yattığım yerde herkes genel anestezi istemişler bitek ben acı çektim