Ulvish Merhaba hanimlar grip asisi vurulà var mi aranizda? Doktorum bana vurulmami onerde ama nedense benim aklimda hep halile viri grip asisi vurulmamasi gerektigi kalmis
Kurabiyecik Merhaba canım. Ben gebeliğimin 4. Ayında zatürre geçirdim 3 hafta hastanede yattım. Sonrasında doktorum mutlaka vurulmalısın dedi. Benim de aklımda çok soru işareti vardı ama doktor önerisi olunca vuruldum. İlk 6 ay bebeği de koruduğunu söyledi.
Ulvish Kurabiyecik bende oyle duydum bebegi korudugunu bunu doktorada sordum bana once kendin icin yap dedi grip olursan hamile halinle hastanelik olabilirsiniz dedi asimi aldim buzdolabinda ama yinede bi fikir edinim dedim
Kurabiyecik Kış hamileliğinin de kötü yanı bu sanırım. Grip soğuk algınlığı salgınları. O yüzden bence vurulmalısın. Tabi tercih senin 🤗