Benim hayatımda doktorlarla işim olmadı çok şükür. Ameliyat fobim de var. Hayatımda ilk kez gecen haftalarda idrar testi verdim öyle diyeyim 27 yaşındayım 🥹 şu an 9+2 yim ve tek isteğim bebeğime kavuşmak bir şekilde. Önceliğim normal doğum, çünkü bizim vücudumuz buna uygun yaratılmış, bunu biliyorum, zor olacaktır ama yaratılışımıza aykırı bir durum değil.
Ama benim veya çocuğumun hayatı %1 dahi riske girse en zor sezaryene veya ameliyata hazırım yeter ki sağlıkla gelsinler 🥰