Herkese Merhaba, 38+4 haftadayım… 1 cm açılmam var cumartesi doktora gitmiştim nişanımda geldi… ama açılma ilerlemiyor 😭🙁 karnım çok büyük … neler yapmam lazım açılma olması için 😞 yürüyüş yaptım bol bol.. merdiven indim çıktım… bitkisel çay hangisini önerirsiniz ?