37+4 Haftalıktan herkese Selam Nasılsınız Annişler Agrınız Varmı Açılmanız felan Benim kasıklarım Cok Agrıyo Henüz Bi Açılmam Yok Ama Agrım Sızım Cok var Oturunca ve Uzanıp Kalkınca Birden Kasıklarıma Agrı giriyo Aşagı baskı hissediyorum Sizdede Varmı Böyle Agrılar