Arkadaşlar merhaba oğlum 1 yaşına geldiğinde sağlık ocagına götürdüm ama yaşadıgım şehir dışında bir sağlık ocagına misafir girişi yaptırdım hemşire hanımda vücudunda kuzarıklık görünce alerjik bebek olabilir dedi burada yapamayız eğitim araştırma Hastanesi’nde yaptırın dedi yapmadı. Şimdi 19 aylık aşı yaptırmak istiyorum ama sizce yan, etki yapar mu yaşı geç tipi için??