Ceylanmehmet Merhaba arkadaşlar 24+5 olduk bugün iki göğüsümden de sıvı geldiğini farkettim bu zamanlarda normalmi acaba tecrübeli olan arkadaşlarım yardımcı olurmusunuz korktum bir an görünce erkenmi gelmesi acaba
Rwerdst Ceylanmehmet 15. Haftadan beri böyle benimde. Şuan 19+4 üm😂 doktorum sıkma bu durum bazen erken olabiliyor dedi😂 bir de aktığı zaman sil ki mantar falan olmasın dedi. Nolur nolmaz ben silip temizliyorum hissedince. Zaten 1 2 damla geliyo 🤷
Ceylanmehmet @-Meyra korktum bende internette erken doğum falan yazdığını gördüm cumartesi doktora gidicem ama dayanamadım size sormak istedim 🙏