Eylemmmm 38+6 yım bugün, arkada bir çürük dişim var çok çektim ağrısını, artık parol da fayda etmiyor, bir özel doktora sordum çektirebilirsin dedi, yarın kendi doktoruma da sorucam. Başına gelen çektiren var mı?