berryy21 Merhaba yeni gebeyim doktorum Elenatal 2 kullandırıyordu direk folik asit yerine bunu verdi iyi midir yeterli midir sizce
NergisO berryy21 Ben ilk 3 ay folik asit kullandım 3 ayın sonunda doktorum folik asidi bıraktırıp elenatal 2 ye başlattı
NergisO berryy21 Folidays in folik asidini kullanmıştım. Şimdi baktım folidays in içindeki folik asit miktarı ile elenatal 2 nin içindeki folik asit miktarı aynı. Yani doktorunuz öyle yaptıysa bi bildiği vardır :)
berryy21 NergisO ay bilgilendirme için teşekkür ederim yetersiz diye korkmuştum , tecrübesizlik işte 😅🥰
Gokkurt Gebelıgımın basından berı bunu kullanıyorum bı sıkıntı yasamadım ama bugun aldım 200 tl olmus zam gelmıs 140 a alıyodum