aybukekurt55 Kızlar regl 6 gün var test yaptım ama sabah yapmadım öğleden sonra yaptım çok çok silik ama çok silik gözle zor görülüyordu varmıdır acaba off neolur bana da dua edin geçen ay düyük yaptım
Hazalaskin aybukekurt55 adetime 6 gün varken çok silik çıktı ben görüyorum ama arkadaşım yok dedi kan vermeye gittim 28 beta ile öğrendim
Jaleisik Bekle biraz daha sonra kan ver en iyisi Aybüke insllah vardır düşük sonrası kalan cok oluyo ya