Kızlar bizim 4050 Gr ve 52 53 cm dedi sizinkiler nedir acaba. Bide ilk kez çatı muayenesi yaptı yumuşama var nst biraz sancı çıkmış dedi haftaya tekrar kontrol henüz sezeryan olursun gibisinden bişey demedi normal doğum gibi görünüyor inşallah birazcık karın çevresi genişmis sadece