Belinay0922 Mrb arkadaslar doktor pihtilasmamdan dolayi oksapar verdi.3 gundur hastanede vuruyodum bugun dedim cesaretimi toplayip kendim yapayim.Yaptigim yerde kan topladi neden acaba zarari var midir?
rabiatkncee Belinay0922 bende ilk sağlık Ocağına yaptırdım eşimde iğneden korktuğu için iş başa düştü ben yapmak zorunda kalıyorum mecbur yani alıştım ama artık
Cengonun-annesi Kan toplaması bilmem ama göbeğim mosmor şu an ben yapamıyorum eşim yapıyor her sabah kolumdan denedik canımdan can gitti ki acı eşiğim yüksektir ama bişey olucanı düşünmüyorum korkmayın sağlıkla alalım kucağımıza inşallah bebeleri
Turuncubebik Belinay0922 olabiliyor canım öyle normal korkma vur kendin alış Daha çok morluklarlar olacak🥲
Umut- Bende bir kere bacağımdan denedim çok acıdı göbekten en rahat yaptığım yer ve kendim yapınca daha az canım acıyor benimde oluyor ama sonra hemen geçiyor bir sorun olmaz demişti doktorum
Belinay0922 Umut- brnmki igneyi vurdugum yerin altinda kan toplamis sizinde mi oyle oluyodu.Ama 5 saat gecti hayla kan var korkuyorum kotu bisey mi yaptim
elifcicek_07 Belinay0922 o zaman kas dokuya gelmiş içerisi kanamış bişey olmaz ilk zamanlar hepimiz biraz kanattık :)
Umut- Belinay0922 evet benimde öyle oluyor bazen istemsizce zorladığım zamanlarda ama sonra geçiyor bir kaç kez oldu
Turuncubebik Belinay0922 korkma canım bişey olma ihtimali yok kendi kendimize vurabileceğimiz iğneler bunlar kötü birşey olacak olsa kendiniz vurun diye satılmaz değil mi🥲 öyle hemn geçmez günler sürebilir Morluk kan toplaması ilacın beze gbi sertlik yapması günlerce geçmemesi olcak bunlar normal
Belinay0922 Turuncubebik canm morarma degil kan topladi.Morarmasindan korkmuyorum kan topladi diye korktum.
Turuncubebik Belinay0922 hepsi olabilir. Kocaman ceviz büyüklüğünde bezeler bile oluyor Yanş kötü bişey olma ihtimali hiç yok önecelikle bunu bilelim Bu kendimizin vurabileceği iğneler bi riski yok