Seydaanurr covidin ilk çıktığı zaman yarabbim hamileydim pozitif ciktim beni hemen aradılar telefonu kapatalı 3 dk olmadan kapımda ambulanslar arabalar geldi apartopar alıp götürdüler beni hastaneye hayatımda Bu kadar şok yaşadığımı hatırlamıyorum eşimi bile göremedim veremli gibi ambulansa kapadılar hastanede yattım 1 hafta kadar ve hiç ilaç kullanmadım zzaten nasıl içeyim hamileyim sadece su bol su icirdiler inan sadece suyla atlattım meyve yedim sicak şeyler içtim zencefiller falan eve geldim evde de öyle devam ettim gitti bitti üstüne yine gecirdik hiç bisey olmadi yine ilaç kullanmadik yediğimiz ictigimize dikkat ettik vitamin kullandık papatya buharları yaptık ve atlattık. Covid salak saçma bir hastalıktı kullanılan çoğu ilaç zarar verdi aşı bile vurulmadık biz iyi ki öyle yapmışız demem o ki ilaca sarılma zaten icemezsin bebek var su iç günde en az 3 4 litre en güzel o çorbalar iç vitamin kullan geçecektir