Ebrusevil ben görüntü olarak puseti daha çok beğeniyorum ama kullanışlı bulmuyorum açıkçası puset zaten çok ağır bir de bebek girince taşınmıyor bile.ben zaten bi aşıya hastaneye götürmek için portbebe aldım kışın dışarıya da çıkılmıyor bebekle.puseti en fazla iki üç kez kullanırdım almış olsaydım bu da mantıklı gelmedi