Betih03 Merhba arkadaslar 14+4 hamlieym bir haftadir bel agrisi cekiyorum yattigimda sagdan sola donerken cok canim yaniyo bazen yururken batmalar oluyo zorlaniyorm normal mi bu durumu yasan varmi ??
Semaburak Betih03 22 haftalığım hala ağrıyo canım fıtıkda vardı bende eğilmeye gelmiyor hiç 😔 bol bol dinlen hafifler en azından.
Sakaryali54 Betih03 siz bi de 30.haftadn ozellikle 34den sonra gorun bel agrisini.gobek one dgeu gttkce beliniz kopuyo kiriliyo saniyosn o da agri mi ah ahh
KeremSevda27 Betih03 25 haftalığım hala yasiyorum ve oyle boyutlara geliyo ki belim tutuluyor adım dahi atamiyorum o yuzden gecmiyo canim maalesf ama ev islerini oyle bi gunde yapmaya calisma ev isi yapmakda cok agritiyor cnki sicak tutmaya çalış bde canim 😊
KeremSevda27 Betih03 bu arada bel agrisi yasayanlara erkek bebek derler bende tuttu belki senin bebisde erkektir 😊😊
deletedmom301 Ay ben ne kadar çektim o bel agrisindan. Hayatımda öyle ağrı görmedim. O haftalarda bende de çok oldu. Şuan 26 haftaligim geçti şükür. Egilemiyodum otururken kalkarken bile kilitlenip kaliyodum
Nerm7n Bende 12+4 son üç dört gündür bel ağrısı çekiyorum. Öyle böyle değil. Hayatımda görmemişim 🤦🏻♀️
Betih03 KeremSevda27 hadi yaaa hrrkes erkek olcak diyo zaten bende oyle hissediyorum bunu unuymicam bakalm bendede olacakmi hayrlisi 😍😍
Betih03 O zaman icim rahatladi ya bende acaba vitamin vs eksikligi mi var diye dusunmustm herkeste durum ayniymis :)