kbra19 evet bende öyle oldum işte tabi ki binlerce şükür sağlıklı diyorlar o insana yetiyor sadece heves olmasını istiyor insan değişik onu da tatmak istiyor benim birde ailemde kız yok tek kızım anneme yarim oda sana başka olur diyosun insanlar erkek diye tutturuyor ne alaka kız evlat başka daha hayırlı oluyor diye düşünenlerdenim biraz