Arkadaşlar selam, 5+6 da ilk muayenemi oldum normal karından ultrasonla baktı doktorum sadece keseyi gördü rahme yerleşmiş bi kese görünüyor ama bebeği henüz göremiyorum dedi. 15 gün sonra tekrar gel dedi. Vajınal muayeneyi de teklif etti fakat utandığımdan ve korktuğumdan dolayı yaptırmadım. Moralim bozuldu çok korktum. Acaba bebek yok mu yada bir sonraki kontrolde görünür mü şuan 7. Haftadayım.