prettywomann merhaba, 36+3ken gittim 2700 çıktı kilosu. 3ün üstüne pek çıkmayalım dedi doktorum doğum kolay olsun diye. Benimde 35te sancı çıkmıştı ama açılma yoktu. Şuan 37 haftalık ve hala normal olarak bekliyorum. Birde kilosu boyu önemli tabii ama küvez için bunlar önemli değil. Solunumu iyi olsun küveze almazlar zaten doğunca da kilo alırlar hiç kafanı takma bunun için.