Yayuze ilk gebeliğimde bende tecrübesiz olduğum için afedersiniz suyum geliyor ama ben başka birşey diye lavobaya gidiyorum sonra zaten iç çamaşırın istemsiz sırılsıklam oldu bir kaç kişiye dedim hemen o an evet suyun geliyor diye hastaneye kaldırıldim ay çok tuhaf bir histi ilk gebelik hep zordur çünkü herşeyde bilinçsiz oluyorsun ama şimdi bu Üçüncü gebeligim ama panik atak olduğum için halen aynı his içimde var