Bugün kontrol günümüzdü. 34+4 oldu bebişim çok şükür 🤲🏼 Doktorum o rahim ağzıyla bugünlere nasıl geldin maşallah sana dedi. Diyetisyen ile devam etmemi istemişti öyle yaptım ve 3 ayda sadece 1 kilo aldım. Diğer hastalarım bu kadar dikkat etmiyor tebrik ederim seni dedi. Sürekli yatarak bugünlere geldim inşallah 38. haftayı görmekte nasip olur. 3 aydır ilk kez korkuyla değilde mutlu ayrıldım muayeneden. 🥹 eğer acil bir durum olmazsa kanama, su gelmesi gibi 3 ve 7 Nisan arasında sezaryen olacağım. Henüz kesinleşmedi. Siz neler yapıyorsunuz? Nasıl geçiyor günleriniz? İnşallah hepimiz sağlıkla, zamanında doğum yapalım hep dualarımdasınız. 🌸💖