Tatlisanne Kızlar ben normalde Femix Omega kullanıyorum ama dün bitti almayida unuttum Decavit var bide onuda sağlık ocagindaki doktorum verdi bende doktoruma sormadan kullanmak istemedim geçen kontrolumde söylemeyi unuttum 😣 kullanan var mi aceba ikisi ayni işi mi görüyor 🤔🤔
Selale_bati Tatlisanne ben kullandim decavit 3paket bitirdim ozel doktorum emzirme doneminde bile kullanacakdin diyo bitdikce yenisini aliyorum
OgretmenEva Tatlisanne ücretsiz decavit mi 😱 özele gidiyorum 12. Haftadan beri omepavm içiyorum kutusu 89 tl 🤦🏻♀️
Sema58 Tatlisanne valla hamileligimin basindan beri decavit kullaniyorum ve oroferon demir ilaci 1 hafta oncede ara ara d vitamini damla seklinde ondan kullaniyorm allaha sukur simdilik hc bi sikinti yasamadim🙏🙏
Tatlisanne Ben ozele gidiyorum kızlar ordaki doktorumun verdigi femix omegaya 50 tl ödüyorum bu decaviti sağlık ocagindaki doktorum ücretsiz verdi aynı işlemi görmüyor mu aceba ama sonuçta ikiside vitamin 22 kasımda randavum kendi doktoruma
Elcan Bende hem decavit hemde balik yiyemedigim icin ocean mummy nin omega 3 lu vitamini kullaniyorum. Bir gun birini bir gun birini icmemi soyledi doktorum.
Tatlisanne OgretmenEva normalde bende femix omega içiyorum 50 tl ye alıyorum Decavit pronatali sağlık ocagindaki doktorum ücretsiz verdi 1 kutu kullan dedi ama cesaret edemiyorum doktoruma sormadan ama içtim 1 tane
Aylnn Tatlisanne özele gidiyorum 23+4 günlük hamileyim özeldeki doktorum 12.haftamdan beri decavit verıyo kullanıyorum bittikçe tekrar yazıyor hatta dogumdan sonrada kullanmak gerektıgını söyledi
sibeltmkl Bana dr um megadyn yazmıştı sağlık ocağı decavit verdi dedim drum tamam onu kullabilirsin dedi decavitle devam ediyorum
belginysf bende vinalac kullanıyordum. kutusu 50 tl. şimdi decavitle devam ediyorum gayet memnunum. doktorumda onunla devam edebilirsin dedi.