Hanımlar merhaba dün akşam saatlerinde kasıklarımda ara ara ağrı oluyor şikayetiyle acile gittim 36+3. Haftadayız bu arada ultrasonda ve alttan yapılan muayenede bı sıkıntı çıkmadı bu arada hala açılma sıfır hiç olmamış ve bebek kanala girmemişti nstye girmemi istedi doktor ve haraketleri yavaş diye beni 4 saati geçik nstde tuttular ve bu sürede karnım aç olduğu için 2 tane serum verdiler buna rağmen bebeğin haraketleri 4. Saatin sonunda normale döndü bu durumu yaşayan var mı yarın sabahtan hastane kontrolüm var ama daha önce başına gelen var mı bilgi verebilir misiniz