Ben gittim de pek memnun kalamadım canım ya cemal Cevheroğlu vardı ona gidiyordum içeriye 6-7 hasta alıyor diğer hastaların bütün özelini duyuyorsun onlarda seninkisini duyuyor ben Darıca’da oturuyorum ama Marmara Araştırma Hastanesi’ne gidiyorum. Aciline çok gittim güzel ilgileniyorlar orda