Merhabalar ben merak ediyorum daha hamilelik zamanından sütün fazla olması için yapmalı oldugumuz bi şeyler varmı neler yapa biliriz? Ben çocuguma ek gıda en azından 4,5 ay vermek istemiyorum bi tek süt içsin sütüm buna yetsin istiyorum hamilekik zamanından buna bi tesirimiz varmı.? Ola bilirmi