kızlar erken doğum riskim var 31+3 haftalığım cuma günü doktora gittiğimde bebek kafasını aşağıya döndürmüş doğum pozisyonuna geçmiş dedi bugünde karnım birden aşağıya indi göğüs altım bomboş kaldı doğum mu başlıyor acaba çok korkuyorum normal mi karnımın aşağıya düşmesi ara ara kasılmalarımda oluyor