Kızlar selam 13+3 ikizlere hamileyim ama bazen aşırı derecede kasık ağrısı oluyor bazen bacağıma vuruyor ağrı bıçak saplanır tarzda bir ağrı. Ne ayakta geçiyor ne uzanınca geçiyor. Bazen hafif bazen şiddetli. Bide şeffaf , sarı bir akıntım var. İdrar yolu enfeksiyonum yok🤷🏻♀️Normal midir yaşayan var mı? Doktora sancımı söylediğimde idrarda yanman var mı diyor yok diyorum sonra bişey demiyor. Riskli gebeliğim bide korkuyorum. 12.haftamdan sonra başlayan şiddetli bulantı kusmalarımda var gece gündüz demeden hemde. Tansiyonum 9/5 hep🫠 Yaşayan var mı bunları?