Gercekgulbahar makyaj yaptım normal Doğuma giderken sancı henüz yoktu suyum gelmişti . Süslendim gittim aboo Doğumdan sonra kendimi tanıyamadım 😂 oje istemiyorum dedi doktorum sadece allah korusun ters bi durumda Sezeryan falan gerekir bişey olursa tırnaklar morarmışmı diye kontrol ediyorlarmış 🥰