-Beyzanurr Kızlar ben 14 haftalık gebeyim folik asit kullanıyordum sadece doktor bugün imom omega 3 verdi başka bişey kullanma bunun dışında dedi normalmi ?
Bet1 -Beyzanurr folik asiti bıraktırmadi mi canım. Ben 12 de bıraktım ve 14. Haftadan sonra da decavit, d vitamini, oroferon ve magnezyum verdi
-Beyzanurr Bet1 kan iyi çıkmıştı 20 haftaya kadar gerek yok dedi canım folik asiti bıraktırdı sadece bunu kullan dedi bana magnezyum daha önceden vermişti
Zmb Folik asiti bıraktırması lazım banada D vitamini - magnezyum - demir ilacı ve şimdide ocean markasının mummy balık yagı multivitamin hapını verdi
Sekerbaby Bana 19.haftaya kadar folik asit vermişti 24.haftadan itibaren de demir verdi aradaki sürede hiç ilaç kullanmadım değerlerin iyi zaten ilaca gerek yok demişti şimdi 28+6dayız geçen hafta magnezyum ve vitamin başladık bence değerlerin iyiyse normal yani